Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017

Notes

Δεν ενθουσιάζομαι. Ως άνθρωπος έχω αυτό το ελάττωμα.
/Ή μήπως είναι ευλογία;
/Θέλω να κάνω πολλά πράγματα αλλά δεν πετυχαίνει η συνταγή.
/Το μεν πνεύμα πρόθυμον, η δε σαρξ ασθενής.
/Η προθυμία των άλλων είναι μουδιασμένη
/Δεν είμαι σημασιόπληκτος, απλά λέω ότι αυτά που έχω να πω, αφήνουν πολλές φορές τους άλλους αδιάφορους.
/Κρίμα γιατί είμαι οπαδός της συλλογικότητας
/Ήμουν;

Αφού λοιπόν δεν μπορώ να σχηματίσω παραγράφους και συνεχή λόγο αποφάσισα να καταγράφω τις σκέψεις μου. Και αν δεν βγάζουν νόημα, δεν φταίω. Έτσι σκέφτομαι. Ή άλλες φορές μιλάω γενικά και αόριστα, oh well.

Η δημιουργικότητα μου βουλιάζει σε κάποιον βάλτο.
/Πολύ ποιητικό. 
/Θέλω να μείνω μόνος. Μονάχος. 
Μοναχός όχι. 
/Ορθόδοξος τουλάχιστον, το αποκλείσαμε.
/Βουδιστής. Γιατί οχι; Πρέπει να κουρευτώ; Γουλί; Όχι. Είπαμε.
/Τελοσπάντων κάτι πνευματικό, λίγο πιο εγκεφαλικό, να θέλει σκέψη και περισυλλογή.
/Ουσιαστικά θέλω να κάνω τίποτα.
/Να κάθομαι και να φιλοσοφώ θέλω τώρα.
/Ευχαριστώ για την κατανόηση.
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: